Een helder bedrijfsconcept

Wat bied jij je klanten?

Herken je dit?

  • Je weet wat je wilt gaan doen, maar je hebt je bedrijfsnaam en -concept niet helder
  • Je wilt je producten of diensten duidelijker vertalen naar voordeel voor de klant
  • Je weet wat je wilt gaan doen, maar je hebt je doelgroep niet scherp
  • Je wilt meer klant- en vraaggericht in plaats van aanbodgericht communiceren
  • Je wilt woorden vinden die een aansprekende samenvatting geven van je bedrijf

Wat kan ik je bieden?

Als ondernemer communiceer je vaak over het wat: de diensten die je aanbiedt. Je onderscheidend vermogen zit echter vaak in het hoe en het waarom. Juist datgene wat jou drijft en het unieke sausje dat jij aan jouw diensten geeft, biedt jouw klanten toegevoegde waarde. Waar kunnen klanten jou aan herkennen? Waarvoor moeten ze vooral jou hebben? Ik ondersteun je bij het herkennen en vertalen van jouw toegevoegde waarde naar een krachtig en klantgericht bedrijfsconcept (wat doe ik? hoe doe ik dat? waarom doe ik dat? voor wie doe ik dat? wat levert dat hen op?) dat je kunt gebruiken in al je communicatieve uitingen. Ook help ik je om je overige teksten hierop aan te passen, zodat je bedrijf een congruente en herkenbare uitstraling krijgt. Zo wordt het voor klanten duidelijk wat jouw dienstverlening hen oplevert en waar jij het verschil maakt.

Meer weten? Neem gerust contact op!

Contact